spillevinken.webblogg.se

Två familjer och en härlig butik i Falun. Häng med oss både här o där :)

Gott nytt år

Publicerad 2017-01-02 04:35:04 i Allmänt,

Önskar er ett riktigt gott nytt 2017!
Kanske kommer ni att göra något oväntat, något nytt, något som ni aldrig trodde skulle ske, någon dröm som slår in? Man vet aldrig 😊
Jag ( Eva ) trodde väl aldrig att jag skulle bli egen företagare med butik som vuxit genom åren till att bli den det är idag. Med kollega Linda nu som delar hälften. För snart 7 år sen öppnade vi som liten gårdsbutik hemma, med endast barnkläder. Öppet bara några timmar på onsdag och lördag. Hade INGEN erfarenhet av butik/kassa, driva eget osv. Allt har man lärt sig efterhand.
Det är verkligen mer jobb än man hade anat att det skulle vara. Man har det alltid i tankarna, inköp, utvecklande, att marknadsföra sig, synas mm. Hur som helst, himla glad att jag tog steget att vågade öppna eget då.

Över nyår fick vi ju ett par dagars ledigt så då passade vi på att ta en tripp till Stockholm för att fira.
Tog en vända på skridskor också, i Kungsträdgården. Men AJ vad ONT i vristerna det gjorde. Och vilken kratta man åkte som 🙈😅 Det var längesen jag åkte skridskor...

Vi har en tävling på instagram nu. Tillsammans med 7 andra butiker/formgivare. Klicka dig runt bland dem och följ dem så har man chans att vinna priser som var och en har.
Tex 250:- hos oss att shoppa för!
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela