spillevinken.webblogg.se

TvÄ familjer och en hÀrlig butik i Falun. HÀng med oss bÄde hÀr o dÀr :)

Helg

Publicerad 2016-07-15 19:25:11 i AllmÀnt,

Jag hann 😅 Hann med tĂ„get. Det var nervöst, nĂ€r man mĂ„ste stĂ€nga tidigare. TĂ€nk om butiken Ă€r full i folk o man har ett tĂ„g att passa. Man vill ju inte "slĂ€nga ut" nĂ„n. Men kvart i fem var det tomt sĂ„ dĂ„ passade jag pĂ„ att lĂ„sa dörren 😁
Dagen har gÄtt i ett. SÄ roligt och sÄ mÄnga paket som slagits in.
Nu sitter jag pĂ„ tĂ„get med ett glas vin och bloggar. Smidigt som jag lyssnar pĂ„  Wahlgren o wistams blogg. Lyssnar pĂ„ varje avsnitt, sĂ„ kul 😀 Svante o barna Ă„kte bil till Stockholm imorse. Barnen tror jag ska va hemma o jobba, men snart sĂ„ överraskar jag med att dyka upp i Stockholm, spĂ€nnande se deras reaktioner haha.

Ny LILA drömfĂ„ngare, lila har vi inte haft förut. Denna Ă€r 40 cm i diameter och kostar 275:-. 
Nu blir det Linda som hĂ„ller stĂ€llningarna i butiken nĂ„gra dagar. SĂ„ himla glad att ha sĂ„dan kollega som hon. Efter att ha haft Spillevinken sjĂ€lva i flera Ă„r sĂ„ Ă€r det SÅ positivt att Linda o Ante köpt in sig och har lika stor del i verksamheten. Nu kan man fĂ„ kĂ€nna sig LEDIG ibland 😇
Önskar er en trevlig helg!
Kram Eva

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela